بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

دکوراسیون




















































نظرات 1 + ارسال نظر
سوها 1390/09/27 ساعت 00:22

سلام خانمی عجب جایی برای خودت درست کردی هنرمند..برای من که مشغول ساختن خونه هستم این ایده ها محشرررررررررررره ..یکدنیا ممنون سپندار جونمممممممممممممممم ..راستی من یک پسر 4 ساله دارم اگر میتونی عکس اتاق خواب پسرونه بذار ..منظورم دکور .میبوسمت

خواهش میکنم -چشم عزیزم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد