بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

شب یلدا

سلام خدا  

 

سلام خودم  

 

سلام دوستان 

 

گفتم یه سلامی بگم تا یه ریزه از فضای دکراسیون بیایم بیرون 

 

امشب شب یلدا بود و هنوز هم هست سعی کردیم رسومات رو انجام بدم چندتاش موند  

 

مثل حافظ خوانی انار خورون و چندتا دیگه به جاش موارد جدید رو امتحان کردیم  

 

که خوب بود به جای انار باقالی ما(باقالا شما)(باقالا اونا)خوردیم جز من که دوست نمیداشتم 

 

با این اوصاف فکر کنم باید ماسک بذارم  

 

چون تا چند ساعت دیگه هوای خونه آلوده تر از هوای شهر تو اوج ترافیک میشه خدایا کمک کن  

تا امشبو سالم سپری کنم 

 

اره دیگه اینو گفتم تا یه خاطره بامزه از امشب برات بمونه تا چندساله دیگه که اینا رو میخونی بخندی خودم جان 

البته با جزئیات ننوشتم که تابلو نشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد