بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

خنده دار ۹۱تا۱۰۰

91.از ترس عیدی دادن ، با نگهبان و باغبون بلوک چند شبه دارم قائم موشک بازی میکنیم. امشب پشت شمشاد قائم شده بود یهو پرید بیرون قلبم افتاد تو ش....م گفت حاجی عیدی ما چی شد؟ گفتم شما که از بابا گرفتین. میگه اااااااا حاجی شما پسر آقای آریا هستین ؟ حالا ما رو از وقتی پوشکی بودیم میشناسه ها


92.دیشب به پارکبان محله طبق سنت عیدی دادیم، امشب یکی دیگشون اومده، میگم دیشب پرداخت شده، میگن ایشون کلاهبردار بودن من اصلی هستم


93.از بیکاری ، خانوادگی تخمه گرفتیم داریم نتایج حمله آمریکا به لیبی رو با هیجان دنبال میکنیم


94.یارو خودش زیر ابرو بر میداره بعد استتوس می‌زنه: به سلامتی بچه های قدیم که با ذغال واسه ی خودشون سبیل میذاشتن تا شبیه باباهاشون بشن نه بچه های الان که ابروهاشون رو بر می دارن تا شبیه مادراشون بشن


95.اس ام اس تبریک عید میزنن که مال یکی دیگست! انقدر هول هستن یادشون میره اسم یارو رو پاک کنن! آخه انقدر عجله برای چیه 

 

96.از رفیقم که آمریکاست تو فیس بوک پرسیدم عید کجا میری؟ گفت با بابا اینا میریم هاوایی، ازم پرسید تو کجا میری؟ گفتم فومن، انقدر خجالت کشیدم کاش از اول حرفشو پیش نمیکشیدم


97.رفته بودم بازار ، باید اعتراف کنم قابلیت تشخیص " ریال " یا " تومن " بودن قیمت ها رو از دست دادم

98.توی 365 روز سال 364 روزشو میزنن توی سرت که بچه ای نمیفهمی

روز عید که میشه میگن :
تو دیگه بزرگ شدی واسه ی خودت آقا شدی ، عیدی مال بچه هاست


99.آیا می دانید که
قلقلک دادن فرد مبتلا به اسهال مانند شوخی با اسلحه در حالت رگبار است!!؟

100.تو ژاپن بعد از 9ریشتر زلزله و کلی بدبختی، مردم وقتی می خوان آب بگیرن یادشون نمیره که باید تو صف بایستن، ولی تو ایران طرف واسه یه ظرف قیمه نذری تو صف که نمی ایسته هیچی، اگه بهش اعتراض کنی هم کل خانوادت رو میبره زیر سوال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد