بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

غذای جدیدم

 

سلام  به همه ی بانو جون های  عزیز. 

 

چند روز پیش رفته بودم  خرید و چشمم به یه نودل جدید با سس مخصوصش افتاد  که  بدون فکر کردن  خریدمش . آخه  من عاشق  غذاهایی هستم  که  نودل  توشه. 

خلاصه  با علاقه خریدمو اومدم که درستش کنم و یه غذای جدید بخورم. 

این نودل سبوس دار با سسی شبیه بالزامیک هست.

 

 

 

 

 یه بستش برای ۱ نفر کافیه.منظورم بسته پایینه.

 

 

   

نودل هارو توی آب در حال جوش ریختم (من بعضی غذاها روتوی قابلمه روحی بیشتر دوست دارم)

 

 

  

بعد چند دقیقه که جوشید (بستگی به شما داره که بخوای خیلی بپزه یا نه) برش دارید

 

 

  ریختم در کاسه مبارک. 

 

 

 ازین سس مخصوص هم ریختم  و میل کردم. (شرمنده زیباسازی غذا فعلا بلد نیستم.)

 

 

 

 

و  اصلا  اصلا  اصلا  اصلا   از  طعمش  خوشم  نیومد  و  چون  در  خانه  هم  طرفدار نداشت با عذاب وجدان  شدید  هدیه  کردم  به  سطل  زباله ........................ 

اما  شاید  شما  تست کنید  حوشتون  بیاد. حالا باقیمانده  نودل  هارو میخوام  با  مواد  دیگه   تست  کنم و براتون  میذارم. 

ممنون  که در  تست نافرجام غذام با من شریک  بودین. 

دوستتون دارم 

سپندار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد