بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

بفرمایید جگر

سلام چند روز پیش دلم جگر کبابی خواست بنا به دلایلی(تنبلی) نشد که کبابی شو بزنم مجبور شدم این مدلیشو به شکم مبارک هدیه بدم.  

  

اول جگر و شستم بعد خورد کردم ۲باره شستم.

 

  

جگرها رو بردم به بخش مطبخ در ظرفی به نام تابه(یا ماهی تابه!)

 

با کمی آب - زردچوبه و دارچین گذاشتم بپزه کمتر از ۴دقیقه 

 

 

 

  این شکلش بعد چند دقیقه پخت(یه کوچولو نازیباست)

 

  

بعد رب تفت داده شده(در یه ظرف دیگه) + مقادیر زیادی پیاز تفت داده شده + نمک + ادویه  

گرم ماسالا(گرام ماسالا) رو با ۲قاشق روغن هسته انگور سرخ کردم.  

  

 به به عجب سرخی شده(۳ دقیقه )

  

 

 اینم یه عکس هنری از یه آشپزی هنری (اگه حدس زدی این قاشقه یا چنگال ) هنر عکاسی به این میگنا.

  

 بعد به دلیل گرسنگی بیش از حد با پلو و ریحون تازه نوش جان کردم از نوع واقعی 

البته با نون خیلی خوشمزه تر میشد اما نون نداشتیم! ای بابا الآن که دارم مینویسم یادم اومد نون تو فریزر داشتیم و یه ذره حرصم در اومد آخه موقع خوردن میگفتم اگه نون بود چی میشد؟؟؟؟  

چرا یادم اومد؟؟؟؟؟؟؟؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد