بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

تا حالا اینطوری بلا سرت اومده؟

 

 

سلام  

 

نمی دونم این چه شانسی بود که من امروز داشتم البته بعدش اینقدر خندیدم که خیلی حال کردم  

تو ماشین بودم و داشتم میومدم سرکارم که تو خیابون خشک سر یه چهار راه نسبتا شلوغ   

یه ماشین شاسی بلند(لند کروز) از روبه روم اومد خیلی خوشگل از کنارم وسط چهارراه رد بشه که ......  (ای خدا به هیچ کس دیگه این هدیه رو اول صبحی نده)  نمی دونم این چاله از کجا اومد  

که جناب شاسی بلند رو ندید و هر چی آب گلی و کثیف بود پاشوند به لباسای نازنین من  

تمام مانتوم شالم عینکم به همش گند زد و رفت باپدر انگار نشونه گرفته بود  

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

  من هر روز شیشه ماشین رو تا خرخره میدم بالا   اد  همین امروز تا کف پا داده بودم پایین باید این فاجعه ناگوار گند زدن پیش بیاد  

 

البته الان که بهش فکر میکنم خندم میگیره پیاده ها رو دیدم اینطور ضد حال میخورن اما سواره ها رو خبر نداشتم ولی نمیدونید چه حال ضدحالی داره ها  

امید وارم تجربه نکنید نه پیاده نه سواره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد