بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

خدا جون بیا

سلام خدا   

 

سلام دوستایی که این متن رو میخونید

 

حالم خرابه دلم گرفته یه جورایی غم دارم   

 

دیشب فهمیدم یکی از عزیزان در حال رفتن پیش خداست  

 

خدا تو این مدت خیلی درد کشید کمکش کن 

 

 خدا با این که آدم احساسی نیستم اما از دیشب حالم خراب شده  

بهم گفتن براش دعای معراج و سوره های یاسین و الرحمان و انبیاء بخونم تا به آرامش برسه  

 

خدایا همه داغونن مخصوصا.... 

 

خداجون به همشون از نیروی خودت بده که تا حالا هم دادی اما این روزا زیادترش کن خواهش میکنم 

من هیچوقت این انسان والا مقام رو از نزدیک ندیدم  فقط صداش رو شنیدم و چندتا عکسشو دیدم  

اما برام عجیب بود که خیلی سریع باهاش ارتباط بر قرار کردم و از دیشب که فهمیدم لحظه های آخر موندنش تو این کره ی خاکیه حالم مال خودم نیست 

 

خدا جون دوست دارم واسه اینکه خیلی خدایی  

 

شما دوست مهربانم که این متن رو خوندی خواهش میکنم یه صلوات برای این عزیز بفرست 

 

سپاس گذارم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد