بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

بی بی سپــــــــــنـدار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بانوی ایرانی هر کجا هستی خدا به همراهت ـــــــ

یادش بخیر۲

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر

آخیش. من همیشه دلم از این دوربینا می خواست ولی نداشتم!! عزیزم من رفتم تو کار بیزینس. از صغری بندانداز هم کاش یک عکس می ذاشتی.

سلام
من هم دوربین نداشتم
کل خانواده یه دوربین داشتیم ازین نفتی ها

اگه از صغری بندانداز عکسی مکسی داری حتما بفرست تا یادی ازین
بانوی تاریخی داشته باشیم
لطفا عکسش پوشیده و با حجاب باشه. ممنون دوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد